Abdest ayeti, her durumda (bu ayette geçen "ercul" kelimesi ister mecrur olsun, ister mensub) abdestde ayaklara meshedilmesine delalet etmektedir. Nitekim Ehl-i Beyt (a.s) Mektebinde ayaklara meshetmek farz sayılmaktadır. Ve yine bu mektebe göre Resulullah (s.a.a), ashab, tabiin ve diğer Müslümanlar da abdest alırken ayaklarına meshederlerdi. Ayakları yıkamanın ne Kur'an'dan ve ne de Resullah'ın (s.a.a) sünnetinden hiçbir delili yoktur; ayakları yıkamak üçüncü halifenin zamanında çıkan bir bidattir ancak.
Abdest ayeti, her durumda (bu ayette geçen "ercul" kelimesi ister mecrur olsun, ister mensub) abdestde ayaklara meshedilmesine delalet etmektedir. Nitekim Ehl-i Beyt (a.s) Mektebinde ayaklara meshetmek farz sayılmaktadır. Ve yine bu mektebe göre Resulullah (s.a.a), ashab, tabiin ve diğer Müslümanlar da abdest alırken ayaklarına meshederlerdi. Ayakları yıkamanın ne Kur'an'dan ve ne de Resullah'ın (s.a.a) sünnetinden hiçbir delili yoktur; ayakları yıkamak üçüncü halifenin zamanında çıkan bir bidattir ancak.