“...Metro istasyonunda metroyu beklediğim bir gün,yanımda duran orta yaşlı bir kadın orta yaşlı bir çiftle konuşuyordu,ben de ister istemez kulak misafiri oldum.Alman kadın Kreuzberg'dekiküçük bir tiyatro hakkında konuşuyordu.Berlin'in bir ilçesi olan Kreuzberg'den sanki çok uzak,başka bir ülkeden söz ediyormuş gibi konuşması beni duraklattı.
Kadın, çok ilginç bulduğu ve çok beğendiğini söylediğibir tiyatro oyununu anlatıyordu;büyük bir şevkle bu oyunda çığırından çıkmış göçmen kökenligençlerin eğitildiğinden ve ehlileştirildiğinden bahsediyordu.Metro istasyonundaki bu Alman kadının“ilginç”
bulduğu Verrücktes Blut (Delikanlı) adlı oyun,Ballhaus Naunynstrasse'de sahneleniyordu.
Metro istasyonunda tanık olduğum konuşma,Kreuzberg'deki bu küçük tiyatronunartık kıyıda köşede kalmış bir mahalle tiyatrosu olmaktan çıktığınıveDelikanlıadlı oyunla Almanya'nın merkezine yerleştiğini gösteriyordu...”
Hasibe Kalkan
“...Metro istasyonunda metroyu beklediğim bir gün,yanımda duran orta yaşlı bir kadın orta yaşlı bir çiftle konuşuyordu,ben de ister istemez kulak misafiri oldum.Alman kadın Kreuzberg'dekiküçük bir tiyatro hakkında konuşuyordu.Berlin'in bir ilçesi olan Kreuzberg'den sanki çok uzak,başka bir ülkeden söz ediyormuş gibi konuşması beni duraklattı.
Kadın, çok ilginç bulduğu ve çok beğendiğini söylediğibir tiyatro oyununu anlatıyordu;büyük bir şevkle bu oyunda çığırından çıkmış göçmen kökenligençlerin eğitildiğinden ve ehlileştirildiğinden bahsediyordu.Metro istasyonundaki bu Alman kadının“ilginç”
bulduğu Verrücktes Blut (Delikanlı) adlı oyun,Ballhaus Naunynstrasse'de sahneleniyordu.
Metro istasyonunda tanık olduğum konuşma,Kreuzberg'deki bu küçük tiyatronunartık kıyıda köşede kalmış bir mahalle tiyatrosu olmaktan çıktığınıveDelikanlıadlı oyunla Almanya'nın merkezine yerleştiğini gösteriyordu...”
Hasibe Kalkan