Android Oyun Programlama

Stok Kodu:
9786058666016
Boyut:
15x21
Sayfa Sayısı:
352
Baskı:
3
Basım Tarihi:
2016-11
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Kategori:
%20 indirimli
120,00TL
96,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 11,73TL
Temin süresi 2-5 gündür.
9786058666016
1105227
Android Oyun Programlama
Android Oyun Programlama
96.00

Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız.

Eclipse Gelistirme Ortamı
Android SDK ve Emülator Kurulumu
Oyun Motoru Nedir
Fizik Motoru Islevleri
Kurulumlar
Ön Bilgiler 17
Andengine Oyun Motoru
Box2D Fizik Motoru
Temel Kavramlar
Geometrik Sekiller
Metodlar
Resim G.rüntüleme, Animasyon
Dokunmatik Ekran Kullanımı
Nesneler Arasındaki Etkilesimler
Multi-Touch Programlama
Update Sistemi
Fizik Kullanımı (Box2D)
PhysicsWorld
Çarpısmalar
Hız Kavramı
Sensör Kullanımı
Parçacık Sistemleri
Metin Olusturma
Sound ve Music Nesneleri
Fiziksel Tus Yönetimi
Menü Olusturma
Blok Kırma Oyunu
Balon Patlatma Oyunu

Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız.

Eclipse Gelistirme Ortamı
Android SDK ve Emülator Kurulumu
Oyun Motoru Nedir
Fizik Motoru Islevleri
Kurulumlar
Ön Bilgiler 17
Andengine Oyun Motoru
Box2D Fizik Motoru
Temel Kavramlar
Geometrik Sekiller
Metodlar
Resim G.rüntüleme, Animasyon
Dokunmatik Ekran Kullanımı
Nesneler Arasındaki Etkilesimler
Multi-Touch Programlama
Update Sistemi
Fizik Kullanımı (Box2D)
PhysicsWorld
Çarpısmalar
Hız Kavramı
Sensör Kullanımı
Parçacık Sistemleri
Metin Olusturma
Sound ve Music Nesneleri
Fiziksel Tus Yönetimi
Menü Olusturma
Blok Kırma Oyunu
Balon Patlatma Oyunu

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat