Yazar, yapıtını bize adeta terk etmişti, cami kapısına, kilise avlusuna, havra bağçesine 'gayri meşru' bebek bırakır gibi."
Böcükname, böceklerin dilini çözmek için irili ufaklı, konik, hunimsi almaçlar icat ederek sonunda bilimsel böcek-dinler'e ulaşarak, böceklerin dilini çözmeye çalışan Kevnizade Zekeriya Beyin yayımlanmamış bir eseridir.
Kitap, Kevnizade Zekeriya Beyin torunu Orhan Kevnoğlu tarafından yayıncıya bırakılır, ancak Orhan Kevnoğlu bir hayalettir adeta, kimse onu ne görmüş ne de adını duymuştur.
Böcükname beklenmedik bir edebi hazinedir. Yazar geleneksel teşhis (kişileştirme) ve intak (insan olmayan varlıkları konuşur kılma) sanatlarından yeni bir yaklaşımla yararlanmıştır ve sayfaları açıldıkça editörünü hayrete düşürecek hikayeler ortaya çıkar.
Bir dil hazinesidir Böcükname. Bir erotizm klasiğidir.
Renkli mi renkli, derin mi derin, uyarıcı mı uyarıcı, ayartıcı mı ayartıcı...
Yazar, yapıtını bize adeta terk etmişti, cami kapısına, kilise avlusuna, havra bağçesine 'gayri meşru' bebek bırakır gibi."
Böcükname, böceklerin dilini çözmek için irili ufaklı, konik, hunimsi almaçlar icat ederek sonunda bilimsel böcek-dinler'e ulaşarak, böceklerin dilini çözmeye çalışan Kevnizade Zekeriya Beyin yayımlanmamış bir eseridir.
Kitap, Kevnizade Zekeriya Beyin torunu Orhan Kevnoğlu tarafından yayıncıya bırakılır, ancak Orhan Kevnoğlu bir hayalettir adeta, kimse onu ne görmüş ne de adını duymuştur.
Böcükname beklenmedik bir edebi hazinedir. Yazar geleneksel teşhis (kişileştirme) ve intak (insan olmayan varlıkları konuşur kılma) sanatlarından yeni bir yaklaşımla yararlanmıştır ve sayfaları açıldıkça editörünü hayrete düşürecek hikayeler ortaya çıkar.
Bir dil hazinesidir Böcükname. Bir erotizm klasiğidir.
Renkli mi renkli, derin mi derin, uyarıcı mı uyarıcı, ayartıcı mı ayartıcı...