Bütün Oyunları Cilt: 3 Üç Kuruşluk Opera Mahagonny Mahagonny Kentinin Yükselişi ve Düşüşü Lindberghlerin Uçuşu Anlaşma Üzerine Baden Öğreti Oyunu Evet Diyen Evet Diyen. Hayır Diyen Önlem (1930) Önlem (1931) (Ciltli)

Stok Kodu:
9789758106363
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
432
Kapak Türü:
Ciltli
Kağıt Türü:
1. Hamur
Kategori:
%25 indirimli
360,00TL
270,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 33,00TL
Temin süresi 2-5 gündür.
9789758106363
1141912
Bütün Oyunları Cilt: 3 Üç Kuruşluk Opera Mahagonny Mahagonny Kentinin Yükselişi ve Düşüşü Lindberghlerin Uçuşu Anlaşma Üzerine Baden Öğreti Oyunu Evet Diyen Evet Diyen. Hayır Diyen Önlem (1930) Önlem (1931) (Ciltli)
Bütün Oyunları Cilt: 3 Üç Kuruşluk Opera Mahagonny Mahagonny Kentinin Yükselişi ve Düşüşü Lindberghlerin Uçuşu Anlaşma Üzerine Baden Öğreti Oyunu Evet Diyen Evet Diyen. Hayır Diyen Önlem (1930) Önlem (1931) (Ciltli)
270.00

Brecht’in 1928'de yazdığı ve ünlenmesinde çok önemli rolü olmuş müzikli epik operası. Konu İngiliz oyun yazarı John Gay‘in (1685-1732) Beggar’s Opera (1728, Dilenci Operası) adlı ballad operasına dayanır. Brecht bu eserin eylem yapısına büyük bölümüyle sadık kalmış, oyundaki şarkıları Fransız şair Villon’dan almıştır. Üç Kuruşluk Opera, suç işleme çarkında, toplumun bir imgesini yaratmaya çalışarak burjuva kapitalist ilişkilerin bir çözümünü parodili bir metafor içinde anlatır. Kapitalist dünyayı bir "Yeraltı Suç Dünyası" olarak göstermeyi amaçlar. Oyun müziği burada bir yabancılaştırma etmeni olarak başarıyla kullanılır. Brecht, bu oyunuyla ilk kez burjuva dramatik tiyatro ve müziğinin karşısına epik tiyatroyu ve epik müziği koymuştur.

Brecht’in 1928'de yazdığı ve ünlenmesinde çok önemli rolü olmuş müzikli epik operası. Konu İngiliz oyun yazarı John Gay‘in (1685-1732) Beggar’s Opera (1728, Dilenci Operası) adlı ballad operasına dayanır. Brecht bu eserin eylem yapısına büyük bölümüyle sadık kalmış, oyundaki şarkıları Fransız şair Villon’dan almıştır. Üç Kuruşluk Opera, suç işleme çarkında, toplumun bir imgesini yaratmaya çalışarak burjuva kapitalist ilişkilerin bir çözümünü parodili bir metafor içinde anlatır. Kapitalist dünyayı bir "Yeraltı Suç Dünyası" olarak göstermeyi amaçlar. Oyun müziği burada bir yabancılaştırma etmeni olarak başarıyla kullanılır. Brecht, bu oyunuyla ilk kez burjuva dramatik tiyatro ve müziğinin karşısına epik tiyatroyu ve epik müziği koymuştur.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat