Çoksesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz serisi, çoksesli batı müziği eğitiminde gerek ders kitabı olarak gerekse bireysel çalışmalarda kullanılmak üzere hazırlanmış, her biri farklı bir konuya odaklanan kitaplardan oluşmaktadır. Kitaplar detaylı konu anlatımları ve zengin egzersiz bölümleri ile başlı başına bir ders materyali oluşturmaktadır.
Serinin kitapları repertuarla iç içe geçmiş bir öğrenim süreci sunmakta, repertuardan alınmış farklı dönem, stil ve bestecilere ait pasajlar konu anlatımları ve analiz çalışmalarının yanı sıra yazım çalışmalarında da kullanılmaktadır. Ayrıca doğru bir iletişimin temeli olan terminolojiye büyük bir önem atfedilmiş, kullanılan terminolojik ifadelerin İngilizce, Almanca, Fransızca ve İtalyanca karşılıklarının yanı sıra Türkçedeki farklı kullanımları da belirtilmiştir. Bunun yanı sıra ülkemizde ve dünyada öne çıkan farklı yaklaşımlar da yeri geldikçe belirtilmiş ve böylelikle konulara daha geniş bir çerçeveden bakılması sağlanmıştır.
Serinin ‘Temel Armoni’ adlı 2. cildi, geleneksel batı müziğinin temel yazım kurallarından başlayarak; dört partili yazımın temel ilkeleri, kök pozisyonundaki beşli akorların bağlantıları, armonik ilerleyiş ve melodi armonizasyonu, birinci ve ikinci çevrim beşli akorlar ile dominant yedili akorunun kullanımları, sekanslar, kadanslar ve akordışı sesler gibi konuları ele almaktadır. Kitabın sonunda ayrıca üç partili yazıma ilişkin ek bir bölüm de yer almaktadır.
Çoksesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz serisi, çoksesli batı müziği eğitiminde gerek ders kitabı olarak gerekse bireysel çalışmalarda kullanılmak üzere hazırlanmış, her biri farklı bir konuya odaklanan kitaplardan oluşmaktadır. Kitaplar detaylı konu anlatımları ve zengin egzersiz bölümleri ile başlı başına bir ders materyali oluşturmaktadır.
Serinin kitapları repertuarla iç içe geçmiş bir öğrenim süreci sunmakta, repertuardan alınmış farklı dönem, stil ve bestecilere ait pasajlar konu anlatımları ve analiz çalışmalarının yanı sıra yazım çalışmalarında da kullanılmaktadır. Ayrıca doğru bir iletişimin temeli olan terminolojiye büyük bir önem atfedilmiş, kullanılan terminolojik ifadelerin İngilizce, Almanca, Fransızca ve İtalyanca karşılıklarının yanı sıra Türkçedeki farklı kullanımları da belirtilmiştir. Bunun yanı sıra ülkemizde ve dünyada öne çıkan farklı yaklaşımlar da yeri geldikçe belirtilmiş ve böylelikle konulara daha geniş bir çerçeveden bakılması sağlanmıştır.
Serinin ‘Temel Armoni’ adlı 2. cildi, geleneksel batı müziğinin temel yazım kurallarından başlayarak; dört partili yazımın temel ilkeleri, kök pozisyonundaki beşli akorların bağlantıları, armonik ilerleyiş ve melodi armonizasyonu, birinci ve ikinci çevrim beşli akorlar ile dominant yedili akorunun kullanımları, sekanslar, kadanslar ve akordışı sesler gibi konuları ele almaktadır. Kitabın sonunda ayrıca üç partili yazıma ilişkin ek bir bölüm de yer almaktadır.