"Ne olursa olsun, dile getirdiğim süreç şairi şair yapsa da son aşamada şiir yaratımı şairi toplumsal anlamda şair yapar. Oysa en nesnel ve elle tutulur bu son aşama yanlış anlamalara daha çok açıktır. Çünkü önce, yukarıda söyledim, şiirin tanımı değişken ve kesin değildir. İnsanları yaygın ve kaçamaklı bir biçimde şair terimini kullanmaya izin veren çarpıcı bir belirsizliktir. Böylece şarkı şairleri, sahne şairleri, imge şairleri, mutfak şairleri, terzilik şairleri, hatta ahşap şairleri (marangozluk) ya da ev eşyaları şairleri (tasarıçizimci) olduğu bilinmektedir. Her zaman temelsiz değilse de böyle bir anlamsal sapmanın şiiri nasıl sıradan olanı güzelleştirmeye indirgediği görülmektedir; bu güzelleştirme küçümsenemez ne ki şiirsel başkaldırının nedeni olarak gördüğüm dünyanın karşı okumasının köktenciliğiyle pek ilişkisi yoktur."
"Ne olursa olsun, dile getirdiğim süreç şairi şair yapsa da son aşamada şiir yaratımı şairi toplumsal anlamda şair yapar. Oysa en nesnel ve elle tutulur bu son aşama yanlış anlamalara daha çok açıktır. Çünkü önce, yukarıda söyledim, şiirin tanımı değişken ve kesin değildir. İnsanları yaygın ve kaçamaklı bir biçimde şair terimini kullanmaya izin veren çarpıcı bir belirsizliktir. Böylece şarkı şairleri, sahne şairleri, imge şairleri, mutfak şairleri, terzilik şairleri, hatta ahşap şairleri (marangozluk) ya da ev eşyaları şairleri (tasarıçizimci) olduğu bilinmektedir. Her zaman temelsiz değilse de böyle bir anlamsal sapmanın şiiri nasıl sıradan olanı güzelleştirmeye indirgediği görülmektedir; bu güzelleştirme küçümsenemez ne ki şiirsel başkaldırının nedeni olarak gördüğüm dünyanın karşı okumasının köktenciliğiyle pek ilişkisi yoktur."