Kitabımız MEB müfredatına uygun olarak, okulöncesi öğretmenleri tarafından RENKLİ ve Büyük boy olacak şekilde tasarlanmıştır. Eğlendirme yöntemiyle çocukların hafıza, öğrenme, karar verme, akıl yürütme, görsel algı, motor becerileri, el-göz koordinasyonu, kodlama gibi gelişimlerini desteklemektir.
Zekâ Oyunları; zihni açan, aklı çalıştıran, öğrenmeyi kolaylaştıran, çabuk öğrenmeyi sağlayan bir eğitim metodudur. Zekâ oyunlarının 4 yaşından itibaren öğretilmesinin çok önemli olduğu belirlenmiştir.
İnteraktif web2 çalışmaları sayfalarımızdaki oyunların kare kodlarını kullanarak, telefon ve tablet ile oynanmasına imkân sağlarken, çocukların dijital okuryazarlık seviyelerini geliştirmesi hedeflenmiştir. Bu öğrencilerimizin motivasyonunu artırırken kâğıt kullanımını azalttığı için çevreye de katkı sağlar.
Elden Ele Okuldan Eve Oyun projesiyle öğrencilerimizin zekâ oyunlarına ilgi duymasının yanı sıra; potansiyellerini tanıması, problemler karşısında farklı ve özgün stratejiler geliştirmesi,
hızlı ve doğru karar vermesi, sistematik düşünce yapısını geliştirerek bireysel ya da takım halinde problem çözmeye yönelik, olumlu bir tutum geliştirmesi amaçlanmıştır. Projemiz eTwinning platformunda 4 yıl üst üste hem ulusal hem de Avrupa Kalite Ödülü almıştır.
Çocukların seveceği formatta renkli, etkileşimli, büyük boy, 1. Hamur kâğıda basılan kitabımızın içeriğinden bazı bölümler şöyle: Boyama, Mantık Oyunları, Resfebe, Ayırt Etme, Kodlama, Görsel Algı, Hafıza, Örüntü, Piksel Kodlama, Strateji, Üçtaş, Tactix, Tangram, Tictactoe, Sudoku, Şifreleme.
Kitabımız MEB müfredatına uygun olarak, okulöncesi öğretmenleri tarafından RENKLİ ve Büyük boy olacak şekilde tasarlanmıştır. Eğlendirme yöntemiyle çocukların hafıza, öğrenme, karar verme, akıl yürütme, görsel algı, motor becerileri, el-göz koordinasyonu, kodlama gibi gelişimlerini desteklemektir.
Zekâ Oyunları; zihni açan, aklı çalıştıran, öğrenmeyi kolaylaştıran, çabuk öğrenmeyi sağlayan bir eğitim metodudur. Zekâ oyunlarının 4 yaşından itibaren öğretilmesinin çok önemli olduğu belirlenmiştir.
İnteraktif web2 çalışmaları sayfalarımızdaki oyunların kare kodlarını kullanarak, telefon ve tablet ile oynanmasına imkân sağlarken, çocukların dijital okuryazarlık seviyelerini geliştirmesi hedeflenmiştir. Bu öğrencilerimizin motivasyonunu artırırken kâğıt kullanımını azalttığı için çevreye de katkı sağlar.
Elden Ele Okuldan Eve Oyun projesiyle öğrencilerimizin zekâ oyunlarına ilgi duymasının yanı sıra; potansiyellerini tanıması, problemler karşısında farklı ve özgün stratejiler geliştirmesi,
hızlı ve doğru karar vermesi, sistematik düşünce yapısını geliştirerek bireysel ya da takım halinde problem çözmeye yönelik, olumlu bir tutum geliştirmesi amaçlanmıştır. Projemiz eTwinning platformunda 4 yıl üst üste hem ulusal hem de Avrupa Kalite Ödülü almıştır.
Çocukların seveceği formatta renkli, etkileşimli, büyük boy, 1. Hamur kâğıda basılan kitabımızın içeriğinden bazı bölümler şöyle: Boyama, Mantık Oyunları, Resfebe, Ayırt Etme, Kodlama, Görsel Algı, Hafıza, Örüntü, Piksel Kodlama, Strateji, Üçtaş, Tactix, Tangram, Tictactoe, Sudoku, Şifreleme.