Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl: 18 Sayı: 72 - Sinema Tutkusu - 1

Stok Kodu:
3990000031314
Boyut:
17x24
Sayfa Sayısı:
288
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015-11
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%10 indirimli
180,00TL
162,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 19,80TL
Temin süresi 2-5 gündür.
3990000031314
1048954
Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl: 18 Sayı: 72 - Sinema Tutkusu - 1
Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl: 18 Sayı: 72 - Sinema Tutkusu - 1
162.00

Kurtuluş Kayalı
Metin Erksan, Lütfi Akad ve Yılmaz Güney Türk Sinemasından Öte Türk Kültürünün Deli Dahisi, Bilgesi ve Gündelik Hayattan Fırlayıp Gelen Efsanesidir

Tunç Yıldırım
Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam’ın Oluşum Döneminde Başat Türlerin Eleştirel Söylem Üzerinden Tanımlanması (1948–1959)

Sezen Gürüf Başekim
Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü? Filminde Toplumsal Değişme ve Nostalji

Lale Kabadayı
Sinemada Felsefe ve Film-Felsefesi Üzerine

Ali Akay
La Jetée Filmi Üzerine

Güney Birtek
Avrupa Sineması Tarihi

Yağız Ay
Amerikan Sinemasında Şarkiyatçılık

Kerem Gün
Metin Erksan’ı Sevmek Zamanı

Nilay Ulusoy
Bana Derler Şoför Nebahat: Bir “Gelinlik Kız”ın Karşıt Giysici Olarak Portresi

Seçkin Sevim
“Bedenime Sahip Olabilirsin Ama Ruhuma Asla!”: Yeşilçam Sineması’ndaki Melodramatik Kalıpları Sorgulamak

Mikail Boz & Dilek Takımcı
Zeki Demirkubuz Filmlerinin Ortak Anlatı Yapısı: Tema, Zaman, Mekân, Karakter, Sinematografi

Kurtuluş Kayalı
Metin Erksan, Lütfi Akad ve Yılmaz Güney Türk Sinemasından Öte Türk Kültürünün Deli Dahisi, Bilgesi ve Gündelik Hayattan Fırlayıp Gelen Efsanesidir

Tunç Yıldırım
Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam’ın Oluşum Döneminde Başat Türlerin Eleştirel Söylem Üzerinden Tanımlanması (1948–1959)

Sezen Gürüf Başekim
Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü? Filminde Toplumsal Değişme ve Nostalji

Lale Kabadayı
Sinemada Felsefe ve Film-Felsefesi Üzerine

Ali Akay
La Jetée Filmi Üzerine

Güney Birtek
Avrupa Sineması Tarihi

Yağız Ay
Amerikan Sinemasında Şarkiyatçılık

Kerem Gün
Metin Erksan’ı Sevmek Zamanı

Nilay Ulusoy
Bana Derler Şoför Nebahat: Bir “Gelinlik Kız”ın Karşıt Giysici Olarak Portresi

Seçkin Sevim
“Bedenime Sahip Olabilirsin Ama Ruhuma Asla!”: Yeşilçam Sineması’ndaki Melodramatik Kalıpları Sorgulamak

Mikail Boz & Dilek Takımcı
Zeki Demirkubuz Filmlerinin Ortak Anlatı Yapısı: Tema, Zaman, Mekân, Karakter, Sinematografi

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat