Bülent Diken
Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş
Tunç Yıldırım
Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam’ın Standart Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)
Zehra Cerrahoğlu Zıraman
1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri
Pınar Ferry
Kanun Namına’dan Eşkıya’ya Türk Sineması’nda Adalet Savaşçısı
Yasin Sofuoğlu
Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema
Alkan Avcıoğlu
Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar
Eren Yüksel
Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet
Esin Berktaş
Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas’ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili
Özge Yalçın
İtalya’da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği
Yunus Namaz
Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal’de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere
Yusuf Ziya Gökçek
Kolonyal Hafıza’dan Dekolonizasyon Öforisi’ne: Afrika Sinemasını Hikâyeleştirmek
Bülent Diken
Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş
Tunç Yıldırım
Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam’ın Standart Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)
Zehra Cerrahoğlu Zıraman
1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri
Pınar Ferry
Kanun Namına’dan Eşkıya’ya Türk Sineması’nda Adalet Savaşçısı
Yasin Sofuoğlu
Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema
Alkan Avcıoğlu
Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar
Eren Yüksel
Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet
Esin Berktaş
Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas’ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili
Özge Yalçın
İtalya’da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği
Yunus Namaz
Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal’de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere
Yusuf Ziya Gökçek
Kolonyal Hafıza’dan Dekolonizasyon Öforisi’ne: Afrika Sinemasını Hikâyeleştirmek