Bu romanda, üstüne Pelin karakterinin üstüne atılan iftira tam bir sarmaldır. Bundan kurtulmaya çalışan ama çaresizliklerin içindeki karakterin çevrisinde dönen dolaplar romanın ana olgusunu oluşturmaktadır. Romanı okurken yeni bir polisiye azarı mı doğuyor, diye düşünülecektir.
“Eğer kamera odasındaki kayıtları almazsan sahte video yapamayız, suçumuz ortaya çıkar. Bende bu suçu atacak bir kurban bulacağım. Yakup, ben suçu işleyince, sen de kamera kayıtlarını gizli işler isimli şirkete götüreceksin, orada o videoyu sahte bir video haline getirecekler.”
“Evet, ikinci soru: Madem Pelin’i sevmiyorsun, peki neden onun portresini hâlâ odada asılı duruyor?”
“Hanım bazen onu affet diyor. Bende ona portrelerdeki katil yazısını gösteriyor ve o günü, ertesi gün utanmadan hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmeye çalıştığını hatırlatıyorum.
İyi okumalar/ Baygenç Yayıncılık
Bu romanda, üstüne Pelin karakterinin üstüne atılan iftira tam bir sarmaldır. Bundan kurtulmaya çalışan ama çaresizliklerin içindeki karakterin çevrisinde dönen dolaplar romanın ana olgusunu oluşturmaktadır. Romanı okurken yeni bir polisiye azarı mı doğuyor, diye düşünülecektir.
“Eğer kamera odasındaki kayıtları almazsan sahte video yapamayız, suçumuz ortaya çıkar. Bende bu suçu atacak bir kurban bulacağım. Yakup, ben suçu işleyince, sen de kamera kayıtlarını gizli işler isimli şirkete götüreceksin, orada o videoyu sahte bir video haline getirecekler.”
“Evet, ikinci soru: Madem Pelin’i sevmiyorsun, peki neden onun portresini hâlâ odada asılı duruyor?”
“Hanım bazen onu affet diyor. Bende ona portrelerdeki katil yazısını gösteriyor ve o günü, ertesi gün utanmadan hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmeye çalıştığını hatırlatıyorum.
İyi okumalar/ Baygenç Yayıncılık