“Aşırı solcudur aşk. Bu yüzden insanların sol yanını hedef alır... Ve aşk bu kadar solcuyken içinden sağ çıkmak imkânsızdır.”
(Deniz Gezmiş)
Çoğu sağ çıkmadı!
Devrim umudunu darbelerle önleyen faşizm, sol gençliğin içindeki aşka da acımadı; birbirini sevenleri ya gurbet, ya zindan, ya ölüm ayırdı. Soldaki yürekler, sağdaki ihanete dayanamadı!
Elveda Ülkem ve Aşkım romanında yazar, bu acı sonu yazdı!
Geçkin kuşağın yaşadığı pişmanlığı bugünkü gençlik anlıyor ve gelecekte bunu yaşamak zorunda kalmamak için çözümü yine devrimde buluyor ve bunun savaşımı yapılıyor ülkemizde. Bu uğraş ilericilikle dinciliğin, devrimcilikle tutuculuğun, emekle sermayenin yüz yüze hesaplaşmadır.
Elveda Ülkem ve Aşkım aynı zamanda bir KAÇIŞ romanıdır da!
Devrimci anlayışınıza dayanarak kuracağınız duygudaşlıkla, bu kaçışın nedenlerini açığa çıkarabilirsiniz.
Elveda Ülkem ve Aşkım romanında yazar, bu acı sonu yazdı!
Hasan S. TEOMAN/Gazeteci-Yazar
“Aşırı solcudur aşk. Bu yüzden insanların sol yanını hedef alır... Ve aşk bu kadar solcuyken içinden sağ çıkmak imkânsızdır.”
(Deniz Gezmiş)
Çoğu sağ çıkmadı!
Devrim umudunu darbelerle önleyen faşizm, sol gençliğin içindeki aşka da acımadı; birbirini sevenleri ya gurbet, ya zindan, ya ölüm ayırdı. Soldaki yürekler, sağdaki ihanete dayanamadı!
Elveda Ülkem ve Aşkım romanında yazar, bu acı sonu yazdı!
Geçkin kuşağın yaşadığı pişmanlığı bugünkü gençlik anlıyor ve gelecekte bunu yaşamak zorunda kalmamak için çözümü yine devrimde buluyor ve bunun savaşımı yapılıyor ülkemizde. Bu uğraş ilericilikle dinciliğin, devrimcilikle tutuculuğun, emekle sermayenin yüz yüze hesaplaşmadır.
Elveda Ülkem ve Aşkım aynı zamanda bir KAÇIŞ romanıdır da!
Devrimci anlayışınıza dayanarak kuracağınız duygudaşlıkla, bu kaçışın nedenlerini açığa çıkarabilirsiniz.
Elveda Ülkem ve Aşkım romanında yazar, bu acı sonu yazdı!
Hasan S. TEOMAN/Gazeteci-Yazar