Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma - Procter & Gamble Mobil Uygulama Örneği

Stok Kodu:
9786253980108
Boyut:
13.5x21
Sayfa Sayısı:
324
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024-12
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%15 indirimli
205,00TL
174,25TL
Taksitli fiyat: 9 x 21,30TL
Temin süresi 2-5 gündür.
9786253980108
1294802
Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma - Procter & Gamble Mobil Uygulama Örneği
Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma - Procter & Gamble Mobil Uygulama Örneği
174.25

Teknolojik gelişmeler ve internetin sağladığı yeni olanaklarla iletişim alanı da tüm bu gelişim ve değişimle türevlerini üretirken hem bireylere hem de kurumlara yeni imkânlar sunmaktadır. Tarih boyunca iletişim, üzerine düşünülen ve araştırma yapılan bir alan olmuştur. Özellikle Web 2.0'ın sağladığı etkileşimli dijital iletişim şüphesiz ki kurum ve kuruluşların da ilgisini çekmektedir ve kaçınılmaz olarak kendilerini bu sürecin içinde bulmaktadırlar. Temel olarak bir kurumla onun paydaşları arasındaki iletişimin yönetilmesinden sorumlu olan halkla ilişkiler birimlerinin de bu değişim ve gelişime uyum sağlaması gerekmektedir.
Dijitalleşmenin görünür kıldığı ve son yıllarda daha da popülerleşen diğer bir olgu da oyunlaştırmadır. Oyun olgusundan hareketle temelde oyun olmayan ortamlara oyun mekanik ve dinamiklerinin eklenerek bir sürecin katılımcılar için daha motive edici hâle getirilmesi oyunlaştırma olarak ifade edilmektedir. Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma: Procter & Gamble Mobil Uygulamasının İncelenmesi isimli bu kitap; iletişim, halkla ilişkiler, oyun ve oyunlaştırma olgularını adı geçen mobil uygulama ve uygulamayı kullananların etkileşimini halkla ilişkiler bağlamında oyunlaştırma olgusu çerçevesinde değerlendirmektedir.

Teknolojik gelişmeler ve internetin sağladığı yeni olanaklarla iletişim alanı da tüm bu gelişim ve değişimle türevlerini üretirken hem bireylere hem de kurumlara yeni imkânlar sunmaktadır. Tarih boyunca iletişim, üzerine düşünülen ve araştırma yapılan bir alan olmuştur. Özellikle Web 2.0'ın sağladığı etkileşimli dijital iletişim şüphesiz ki kurum ve kuruluşların da ilgisini çekmektedir ve kaçınılmaz olarak kendilerini bu sürecin içinde bulmaktadırlar. Temel olarak bir kurumla onun paydaşları arasındaki iletişimin yönetilmesinden sorumlu olan halkla ilişkiler birimlerinin de bu değişim ve gelişime uyum sağlaması gerekmektedir.
Dijitalleşmenin görünür kıldığı ve son yıllarda daha da popülerleşen diğer bir olgu da oyunlaştırmadır. Oyun olgusundan hareketle temelde oyun olmayan ortamlara oyun mekanik ve dinamiklerinin eklenerek bir sürecin katılımcılar için daha motive edici hâle getirilmesi oyunlaştırma olarak ifade edilmektedir. Halkla İlişkilerde Oyunlaştırma: Procter & Gamble Mobil Uygulamasının İncelenmesi isimli bu kitap; iletişim, halkla ilişkiler, oyun ve oyunlaştırma olgularını adı geçen mobil uygulama ve uygulamayı kullananların etkileşimini halkla ilişkiler bağlamında oyunlaştırma olgusu çerçevesinde değerlendirmektedir.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat