“Yerçekimi” ve “ağırlık/vakar” kavramları etrafında geliştirilen “Her Düşenin Kanadı Yoktur” sergisi, düşme eylemini fiziksel bir düşüş, beceriksizlik ya da yetersizlikten kaynaklanan bir sonuç veya kötü yazgının/lanetin getirdiği kaçınılmaz son gibi ilk çağrışımlarının ötesine geçerek ele alıyor. Bas Jan Ader, Phyllida Barlow, Cyprien Gaillard, Ryan Gander, Mikhail Karikis & Uriel Orlow, VOID ve Anne Wenzel’in yapıtlarını içeren “Her Düşenin Kanadı Yoktur” sergisine eşlik eden bu kitap, “düşmek” ve “başaramamak” kavramlarını etrafındaki temalara yönelik ortak bir ilgiyi buluşturuyor. Selen Ansen’in etraflı küratoryal çerçeve metni ve İstanbul’dan yazar Emre Ayvaz ile Viyana’dan sanat tarihçisi Barış Acar’ın bu kitap için kaleme aldıkları yazılarına sergideki yapıtların resimleri eşlik ediyor.
“Yerçekimi” ve “ağırlık/vakar” kavramları etrafında geliştirilen “Her Düşenin Kanadı Yoktur” sergisi, düşme eylemini fiziksel bir düşüş, beceriksizlik ya da yetersizlikten kaynaklanan bir sonuç veya kötü yazgının/lanetin getirdiği kaçınılmaz son gibi ilk çağrışımlarının ötesine geçerek ele alıyor. Bas Jan Ader, Phyllida Barlow, Cyprien Gaillard, Ryan Gander, Mikhail Karikis & Uriel Orlow, VOID ve Anne Wenzel’in yapıtlarını içeren “Her Düşenin Kanadı Yoktur” sergisine eşlik eden bu kitap, “düşmek” ve “başaramamak” kavramlarını etrafındaki temalara yönelik ortak bir ilgiyi buluşturuyor. Selen Ansen’in etraflı küratoryal çerçeve metni ve İstanbul’dan yazar Emre Ayvaz ile Viyana’dan sanat tarihçisi Barış Acar’ın bu kitap için kaleme aldıkları yazılarına sergideki yapıtların resimleri eşlik ediyor.