Aziz Aydın Doğan, çıraklıktan gelen bir yazar. Halkın kaynağından beslendiğinden, konuları gerçeklere dayanır. İki Yaşlı Küçük Hanımın Curcunasında farklı bir tarz uyguluyor. Kendine özgü ve geniş boyutlu. İki kafadar tiyatrocu kadının serüvenidir.
Bu kısa soluklu kitapta, yoğun bir yaşam akışını seyirlik biçimde ve kolaj yöntemiyle verir. İki kadın oyuncunun hikayesidir. Meslekten koparıldıklarının acısını, sokaklarda çıkarırlar. Yaşanan dönemi sorgulamaları ve hayallerinde her mekanı sahneye dönüştürmeleri, traji-komik yönleriyle ciddiyetle atbaşı gider.
Ne yaptıklarının pek ala farkındadırlar. Düzenin telörgülerine aldırmadan. Afişte Ölen Adam’la (1998) okur karşısına çıkan yazar; Kör Pencere, Delioğlan ve Diğerleri, Güneşli Bayır, Kara Fıkralar, Islak Kaldırımlar, Bir Taşralı Gencin Günlüğü, Gece, Yiğikili Zülküf roman ve hikayeleri izlemiştir.
Aziz Aydın Doğan, çıraklıktan gelen bir yazar. Halkın kaynağından beslendiğinden, konuları gerçeklere dayanır. İki Yaşlı Küçük Hanımın Curcunasında farklı bir tarz uyguluyor. Kendine özgü ve geniş boyutlu. İki kafadar tiyatrocu kadının serüvenidir.
Bu kısa soluklu kitapta, yoğun bir yaşam akışını seyirlik biçimde ve kolaj yöntemiyle verir. İki kadın oyuncunun hikayesidir. Meslekten koparıldıklarının acısını, sokaklarda çıkarırlar. Yaşanan dönemi sorgulamaları ve hayallerinde her mekanı sahneye dönüştürmeleri, traji-komik yönleriyle ciddiyetle atbaşı gider.
Ne yaptıklarının pek ala farkındadırlar. Düzenin telörgülerine aldırmadan. Afişte Ölen Adam’la (1998) okur karşısına çıkan yazar; Kör Pencere, Delioğlan ve Diğerleri, Güneşli Bayır, Kara Fıkralar, Islak Kaldırımlar, Bir Taşralı Gencin Günlüğü, Gece, Yiğikili Zülküf roman ve hikayeleri izlemiştir.