Mevdudi’ye Armağan (Ciltli)

Stok Kodu:
9786059612432
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
224
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-02
Kapak Türü:
Ciltli
Kağıt Türü:
1. Hamur
Kategori:
%35 indirimli
200,00TL
130,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 15,89TL
Temin süresi 2-5 gündür.
9786059612432
1188250
Mevdudi’ye Armağan (Ciltli)
Mevdudi’ye Armağan (Ciltli)
130.00

“Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet, hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.

Örneğin;
Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan; Budizm, kurucusu Gotoma Buda'dan; Zerdüştlük, kurucusu Zerdüşt'ten; Yudaizm "yani Yahudilik", ismini dinin ilk ortaya çıktığı yerdeki kabilenin adı olan Yuda'dan almışlardır.

İslamiyet dini dışındaki diğer tüm dinlerde durum hep aynıdır. İslam dini ise belirli şahıs ve kabilelere bu şekilde ayrıcalık tanımaması dolayısıyla, benzersiz üstünlüğün derecesine varmış bulunmaktadır.

"İslam” kelimesi belirli şahıs, kavim veya milletin malı olmadığından bu gibi şeylerle ilişkilendirilemez.

İslam, ne beşeri bir zihniyetin mahsulüdür; ne de belirli bir millete mal edilebilir. Beynelmilel bir din olup, gayesi İslam'ın hal ve hususiyetlerini insanda meydana getirmektir.”

“Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet, hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.

Örneğin;
Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan; Budizm, kurucusu Gotoma Buda'dan; Zerdüştlük, kurucusu Zerdüşt'ten; Yudaizm "yani Yahudilik", ismini dinin ilk ortaya çıktığı yerdeki kabilenin adı olan Yuda'dan almışlardır.

İslamiyet dini dışındaki diğer tüm dinlerde durum hep aynıdır. İslam dini ise belirli şahıs ve kabilelere bu şekilde ayrıcalık tanımaması dolayısıyla, benzersiz üstünlüğün derecesine varmış bulunmaktadır.

"İslam” kelimesi belirli şahıs, kavim veya milletin malı olmadığından bu gibi şeylerle ilişkilendirilemez.

İslam, ne beşeri bir zihniyetin mahsulüdür; ne de belirli bir millete mal edilebilir. Beynelmilel bir din olup, gayesi İslam'ın hal ve hususiyetlerini insanda meydana getirmektir.”

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat