“Ben … konuşmak için söz almak istemiyorum. Aslında konuşmayı çok sevdiğim de söylenemez. İşlerimi, mezarlığa götürmeden önce görmek ve göstermek istedim. Hepsi bu…”
“…Göz yumdum yalancı gözlerle resimlerime bakmanıza
TUVALLER YALNIZ
O yüzeyler sizin olsun; ben artık yokum…” Murat Çelik
“Kelebeklerin öldürülüşünü keşke hiç görmeseydin.
Oysa, ey talihi bizim gibi olan, sevin.
Bir bozkır kentinden kaç kasırga çıkar…!
Yeni bir marşın ilk hamlelerini yazıyoruz.” İbrahim Çiftçioğlu
“Yaşamın çelişkili gerçekliklerini, çarpıcı görsellikleri coşkuyla boyanın enerjisiyle buluşturan Murat Çelik, fotoğraftan enstalasyona çeşitli disiplinlerde üreten bir sanatçıydı. Eserlerinde geleneksel boya malzemesinin yanı sıra malzeme çeşitliliği dikkat çeker. Eleştirel bakış, gerçeklik referanslı düşünce resimgesel duyguyla biçimlendirme, düşsel atmosfer, Murat’ın sanatının özünü oluşturur. Bu özün dinamizmini deneysel tavır, kolajdan asamblaja seçtiği nesnelerin kişisel ya da toplumsal bağlantıları ve boyasal macera verir. Murat’ın resimleri psikolojik dramalara odaklanan dışavurum etkili figüratif resimlerdir.” Cebrail Ötgün
“Ben … konuşmak için söz almak istemiyorum. Aslında konuşmayı çok sevdiğim de söylenemez. İşlerimi, mezarlığa götürmeden önce görmek ve göstermek istedim. Hepsi bu…”
“…Göz yumdum yalancı gözlerle resimlerime bakmanıza
TUVALLER YALNIZ
O yüzeyler sizin olsun; ben artık yokum…” Murat Çelik
“Kelebeklerin öldürülüşünü keşke hiç görmeseydin.
Oysa, ey talihi bizim gibi olan, sevin.
Bir bozkır kentinden kaç kasırga çıkar…!
Yeni bir marşın ilk hamlelerini yazıyoruz.” İbrahim Çiftçioğlu
“Yaşamın çelişkili gerçekliklerini, çarpıcı görsellikleri coşkuyla boyanın enerjisiyle buluşturan Murat Çelik, fotoğraftan enstalasyona çeşitli disiplinlerde üreten bir sanatçıydı. Eserlerinde geleneksel boya malzemesinin yanı sıra malzeme çeşitliliği dikkat çeker. Eleştirel bakış, gerçeklik referanslı düşünce resimgesel duyguyla biçimlendirme, düşsel atmosfer, Murat’ın sanatının özünü oluşturur. Bu özün dinamizmini deneysel tavır, kolajdan asamblaja seçtiği nesnelerin kişisel ya da toplumsal bağlantıları ve boyasal macera verir. Murat’ın resimleri psikolojik dramalara odaklanan dışavurum etkili figüratif resimlerdir.” Cebrail Ötgün