Edebiyatın ölçüsü edebiyattır. Güzel eserler bu anlamda esin kaynağımızdır. Bize yeni ihamlar bahşederler. Bu yüzden öykü yazabilmemiz için öykü okumalıyız. Birçok anlatım imkânlarının zorlandığı bu örnek öyküler, yapısal ve manasal ufuk açacak eserlerdir. Daha önce örneği olmayan bu çalışma hem bilinçli okumayı hem de bilinçli kurgu yazmayı sağlamaktadır. Okuma ve yazma şablonlarıyla kısa sürede işin püf noktalarını öğrenebileceğimiz bir eserdir. Bu yanıyla hem okumak hem de yazmak keyifli bir hâl almaktadır. Unutulmamalıdır ki: Bir yazar birçok yazardan meydana gelir. Edebiyat sofrasından doymadan, kendi soframızı kuramayız.
Gönülbaz: Yazara, egosu ne demiş?
Kalembaz: Çok büyük yazarsın, demiş.
Gönülbaz: Yazar, masasına ne demiş?
Kalembaz: Nikâh masam, demiş.
Gönülbaz: Yazılarını hiç kimseye okutmayan yazar ne demiş?
Kalembaz: Kıskanıyorum ulen seni! demiş.
Gönülbaz: Yazar, ağacı görünce ne demiş?
Kalembaz: Acaba hangi ağaçtan kitabımın sayfaları? demiş.
Edebiyatın ölçüsü edebiyattır. Güzel eserler bu anlamda esin kaynağımızdır. Bize yeni ihamlar bahşederler. Bu yüzden öykü yazabilmemiz için öykü okumalıyız. Birçok anlatım imkânlarının zorlandığı bu örnek öyküler, yapısal ve manasal ufuk açacak eserlerdir. Daha önce örneği olmayan bu çalışma hem bilinçli okumayı hem de bilinçli kurgu yazmayı sağlamaktadır. Okuma ve yazma şablonlarıyla kısa sürede işin püf noktalarını öğrenebileceğimiz bir eserdir. Bu yanıyla hem okumak hem de yazmak keyifli bir hâl almaktadır. Unutulmamalıdır ki: Bir yazar birçok yazardan meydana gelir. Edebiyat sofrasından doymadan, kendi soframızı kuramayız.
Gönülbaz: Yazara, egosu ne demiş?
Kalembaz: Çok büyük yazarsın, demiş.
Gönülbaz: Yazar, masasına ne demiş?
Kalembaz: Nikâh masam, demiş.
Gönülbaz: Yazılarını hiç kimseye okutmayan yazar ne demiş?
Kalembaz: Kıskanıyorum ulen seni! demiş.
Gönülbaz: Yazar, ağacı görünce ne demiş?
Kalembaz: Acaba hangi ağaçtan kitabımın sayfaları? demiş.