Olivier Richon fotoğrafın illüzyonist yanını kullanır, ama onunla ilgili olan natüralizm ideolojisini sürdürmeden. Dahası, natüralizm burada imgenin retoriği vasıtasıyla yapıbozumuna uğratılır: Fotoğraf yalnızca metinle sunulmamış, kendisi bir metin olarak düşünülmüştür. Bu retorik, imgeyi onun Gerçek'e uygunluğunu öngörmeyen bir uyarım biçimi olarak simgeler. Bu şekliyle o saf bir tiyatrodur: Richon'un fotoğrafları bir söylemin, Batılı sanat ve metafiziğin gerçeğe benzeme söyleminin mise-en-scene'idir. -Michael Newman, Associater Profesor in Art History at the School of the Art Institute of Chicago Natürmort Richon'un iki fotoğraf serisini fotoğraf üzerine üç deneme, Newman'ın tanıtım yazısı ve The Emptinness of the Image (İmgenin Boşluğu) kitabının yazarı Parveen Adams'la bir sohbetle birlikte sunuyor...
Olivier Richon fotoğrafın illüzyonist yanını kullanır, ama onunla ilgili olan natüralizm ideolojisini sürdürmeden. Dahası, natüralizm burada imgenin retoriği vasıtasıyla yapıbozumuna uğratılır: Fotoğraf yalnızca metinle sunulmamış, kendisi bir metin olarak düşünülmüştür. Bu retorik, imgeyi onun Gerçek'e uygunluğunu öngörmeyen bir uyarım biçimi olarak simgeler. Bu şekliyle o saf bir tiyatrodur: Richon'un fotoğrafları bir söylemin, Batılı sanat ve metafiziğin gerçeğe benzeme söyleminin mise-en-scene'idir. -Michael Newman, Associater Profesor in Art History at the School of the Art Institute of Chicago Natürmort Richon'un iki fotoğraf serisini fotoğraf üzerine üç deneme, Newman'ın tanıtım yazısı ve The Emptinness of the Image (İmgenin Boşluğu) kitabının yazarı Parveen Adams'la bir sohbetle birlikte sunuyor...