Hanif Türk-gök Millet Kitabımı Yayımladıktan Sonra O Kitabın Tezlerini İzah Etmek Maksadıyla Kaleme Aldığım Yazıları Ve Sunumları İhtiva Eden Bu Metin, Hanif Türk Iı Başlığı İle De Yayımlanabilirdi. Fakat Kitabın Nübüvvet Tarihi Ekseninde Türk Tarih Tezi Başlığı İle Yayımlanmasının Maksadımı Anlatmak Bakımından Pek Çok İmkân Sağladığını Düşünüyorum. Amacım Türk Tarihini Nübüvvet Tarihi Ekseninde Okumayı Mümkün Kılan Paradigmayı Yahut Metodolojiyi Belirlemek Ya Da İnşa Etmektir.
Arapların-yahudilerin Kendi Atalarını Sam’a Bağlayarak İnsanlık Tarihini Samicilik İle İzah Ettikleri Görülmektedir. Böyle Bir Anlayış, Arap-yahudi-ermeni-rum Kavmiyetçiliğini Beslemekte, Bu Yaklaşımla Türkler Nübüvvet Bilmeyen, Pagan, Atasız Bir Kavme Dönüşmekte, Bütün İnsanlık İçin Anti-türk Ya Da Türksüz Bir Tarih İnşa Edilmektedir.
Tarihte Haniflerin Sadece Arap Yarımadası’nda Bulunduğu Fikriyle Hareket Eden Samici Yaklaşımlara Karşı Hanif Türk Paradigması, Hanifliğin Türk Kavimleri Arasında 15.000 Yıllık Bir Süreçte Benimsenmiş Bir Din Olduğu Tezini Savunmaktadır. Türkler Tarih Boyunca İnsanlığın Gördüğü Peygamberleri İzlemişler Ve İnançlarını Onların Tebliğlerine Göre Yeniden Gözden Geçirmişlerdir.
Hanif Türk Paradigması Herkesin Türk Addedilmesi Gibi Bir Ülkünün Peşinde Değildir. Töreli Toplum” Seciyesini Esas Almaktadır. Türk Olmanın Şirk Koşmadan Allah’a İman Etmekle İlişkisi Orhun Yazıtları’nda Da Görüldüğü Üzere Tek Tanrı=hanif” İnancının İnsanlığa İlan Edilmesine Dair İkrarda Görülmektedir. Tarihten Türk Milleti Çıkarılamaz. Türk, Geri Dönecektir.
Hanif Türk-gök Millet Kitabımı Yayımladıktan Sonra O Kitabın Tezlerini İzah Etmek Maksadıyla Kaleme Aldığım Yazıları Ve Sunumları İhtiva Eden Bu Metin, Hanif Türk Iı Başlığı İle De Yayımlanabilirdi. Fakat Kitabın Nübüvvet Tarihi Ekseninde Türk Tarih Tezi Başlığı İle Yayımlanmasının Maksadımı Anlatmak Bakımından Pek Çok İmkân Sağladığını Düşünüyorum. Amacım Türk Tarihini Nübüvvet Tarihi Ekseninde Okumayı Mümkün Kılan Paradigmayı Yahut Metodolojiyi Belirlemek Ya Da İnşa Etmektir.
Arapların-yahudilerin Kendi Atalarını Sam’a Bağlayarak İnsanlık Tarihini Samicilik İle İzah Ettikleri Görülmektedir. Böyle Bir Anlayış, Arap-yahudi-ermeni-rum Kavmiyetçiliğini Beslemekte, Bu Yaklaşımla Türkler Nübüvvet Bilmeyen, Pagan, Atasız Bir Kavme Dönüşmekte, Bütün İnsanlık İçin Anti-türk Ya Da Türksüz Bir Tarih İnşa Edilmektedir.
Tarihte Haniflerin Sadece Arap Yarımadası’nda Bulunduğu Fikriyle Hareket Eden Samici Yaklaşımlara Karşı Hanif Türk Paradigması, Hanifliğin Türk Kavimleri Arasında 15.000 Yıllık Bir Süreçte Benimsenmiş Bir Din Olduğu Tezini Savunmaktadır. Türkler Tarih Boyunca İnsanlığın Gördüğü Peygamberleri İzlemişler Ve İnançlarını Onların Tebliğlerine Göre Yeniden Gözden Geçirmişlerdir.
Hanif Türk Paradigması Herkesin Türk Addedilmesi Gibi Bir Ülkünün Peşinde Değildir. Töreli Toplum” Seciyesini Esas Almaktadır. Türk Olmanın Şirk Koşmadan Allah’a İman Etmekle İlişkisi Orhun Yazıtları’nda Da Görüldüğü Üzere Tek Tanrı=hanif” İnancının İnsanlığa İlan Edilmesine Dair İkrarda Görülmektedir. Tarihten Türk Milleti Çıkarılamaz. Türk, Geri Dönecektir.