“Yeni bir adlandırma ‘ötemetin’ diyebileceğimiz Heron serisi Epona çatısı altında gözlerini hayata açtı”
“İkinci ulusal mimari akımı’nın özelliklerinden haberdar mısın? Yok, değilsin. Nereden bileceksin. Sonuçlarının anıtsal olduğunu söylerler. Tamam, bu akım kullanışlıdır, tavanları yüksektir, içi ferahtır, çatısının kurşunu yağmuru, güneşi yedikçe, duvarları boyunca yükselen ağaç-larının rengini alır, edebiyat fakültesi’nde olduğu gibi. Harcında yeni bir ülkenin toprağından alınan kum, çimento, demir kullanılmış; bu yatay düzlem. Temelinde ise orta avrupa’nın beyin cidarlarına değin uzanan, nefesi rönasans, des, reform, von, aydınlanmaların çığlığına değen, geleceğin, tasarlanan o görkemli ati’nin geniş kanatlarına ulaşan ruhtan yapılmış çamur var; bu dikey gözlem.”
“Yeni bir adlandırma ‘ötemetin’ diyebileceğimiz Heron serisi Epona çatısı altında gözlerini hayata açtı”
“İkinci ulusal mimari akımı’nın özelliklerinden haberdar mısın? Yok, değilsin. Nereden bileceksin. Sonuçlarının anıtsal olduğunu söylerler. Tamam, bu akım kullanışlıdır, tavanları yüksektir, içi ferahtır, çatısının kurşunu yağmuru, güneşi yedikçe, duvarları boyunca yükselen ağaç-larının rengini alır, edebiyat fakültesi’nde olduğu gibi. Harcında yeni bir ülkenin toprağından alınan kum, çimento, demir kullanılmış; bu yatay düzlem. Temelinde ise orta avrupa’nın beyin cidarlarına değin uzanan, nefesi rönasans, des, reform, von, aydınlanmaların çığlığına değen, geleceğin, tasarlanan o görkemli ati’nin geniş kanatlarına ulaşan ruhtan yapılmış çamur var; bu dikey gözlem.”