Fridamanya sayesinde Frida Kahlo’nun imgesi artık her yerdedir. Bugüne dek Cadılar Bayramı kostümü, Barbie bebek, çocuk kitabı kahramanı, tekstil baskısı, telefon kılıfı ve kokteyllerden moda çekimlerine kadar hemen her şeye ilham kaynağı olarak yeniden doğmuştur o. Fakat bu cesur ve zeki, ağzı bozuk, içkici, sigara tiryakisi, koca-çalan, ara sıra biseksüel, genellikle yatağa mahkûm, altın dişli, tekerlekli sandalyeli, muhtaç, dobra ve tutkulu bir biçimde çelişkili olan kadının gerçekte nasıl birisi olduğunu anlamak zordur. Hettie Judah, son yüz yılın en karizmatik sanatçılarından birisinin bu şahane biyografisiyle bu zorluğu aşmayı amaçlamıştır.
Hettie Judah; İngiliz The I gazetesinin kıdemli sanat eleştirmenidir. The Guardian, The New York Times ve diğer pek çok yayın, kitap, sergi kataloğuna katkıda bulunmuştur. Sıklıkla sanatçılarla sanat üzerine konuşmakta, müzelerde, galerilerde söyleşiler ve konuşmalar düzenlemektedir. Art London (2019) kitabının da yazarıdır.
Fridamanya sayesinde Frida Kahlo’nun imgesi artık her yerdedir. Bugüne dek Cadılar Bayramı kostümü, Barbie bebek, çocuk kitabı kahramanı, tekstil baskısı, telefon kılıfı ve kokteyllerden moda çekimlerine kadar hemen her şeye ilham kaynağı olarak yeniden doğmuştur o. Fakat bu cesur ve zeki, ağzı bozuk, içkici, sigara tiryakisi, koca-çalan, ara sıra biseksüel, genellikle yatağa mahkûm, altın dişli, tekerlekli sandalyeli, muhtaç, dobra ve tutkulu bir biçimde çelişkili olan kadının gerçekte nasıl birisi olduğunu anlamak zordur. Hettie Judah, son yüz yılın en karizmatik sanatçılarından birisinin bu şahane biyografisiyle bu zorluğu aşmayı amaçlamıştır.
Hettie Judah; İngiliz The I gazetesinin kıdemli sanat eleştirmenidir. The Guardian, The New York Times ve diğer pek çok yayın, kitap, sergi kataloğuna katkıda bulunmuştur. Sıklıkla sanatçılarla sanat üzerine konuşmakta, müzelerde, galerilerde söyleşiler ve konuşmalar düzenlemektedir. Art London (2019) kitabının da yazarıdır.