Önsöz, Soner Sert
Dünyanın Anlamsızlığına Verilen Cevap: Absürt,
Sabire Soytok
Anarşizm Ve Sinema: Başkaldıran İmgeler, Aylin Kuryel
Aya Seyahat Filmi Üzerinden Belgesel İle Bilmek,
Belgesel Biçimine İnanmak, Elif Kurtoğlu Demoğlu
Estetiğin Evrimi ve Sinema İle İlişkisi Bağlamında
A Ciambra Filminin İncelenmesi, Soner Sert
Être Et Avoir Belgeselinde Etik Tartışması, Sonay Ban
Zaman Makinesi ve Küçük Kıyamet Filmlerinde
Kaderciliğe İsyan, Kaya Özkaracalar
Sinemanın Fenomenolojisi, Yusuf Buhurcu
Radikal Bir Hiçlik Arzusu:
Athena Filminde Politik Nihilizm, Ulaş Işıklar
Realizm ve Sinema, Nigar Çapan Kavruk
Sezgicilik ve Zaman-İmge Sineması, Deniz Y. Berker
Sürrealizm ve Roy Andersson’un
“Yaşayanlar” Üçlemesi, Gül Yaşartürk
Bilim Yoluyla İnşa Edilen “Kirli Şüphe”nin
Acımasız Müphemliği: Primer, Emre Doğan
Sinemada Felsefi Eleştiri ve Varoluşçuluk, Hakan Savaş
Filmde Zaman: Halef’in Sunduğu Zaman Öğesine Dair Bergson’un Zaman Felsefesi ve Deleuze’ün Kristal İmgesi Bağlamında Sorgulamalar, Berceste Gülçin Özdemir
Önsöz, Soner Sert
Dünyanın Anlamsızlığına Verilen Cevap: Absürt,
Sabire Soytok
Anarşizm Ve Sinema: Başkaldıran İmgeler, Aylin Kuryel
Aya Seyahat Filmi Üzerinden Belgesel İle Bilmek,
Belgesel Biçimine İnanmak, Elif Kurtoğlu Demoğlu
Estetiğin Evrimi ve Sinema İle İlişkisi Bağlamında
A Ciambra Filminin İncelenmesi, Soner Sert
Être Et Avoir Belgeselinde Etik Tartışması, Sonay Ban
Zaman Makinesi ve Küçük Kıyamet Filmlerinde
Kaderciliğe İsyan, Kaya Özkaracalar
Sinemanın Fenomenolojisi, Yusuf Buhurcu
Radikal Bir Hiçlik Arzusu:
Athena Filminde Politik Nihilizm, Ulaş Işıklar
Realizm ve Sinema, Nigar Çapan Kavruk
Sezgicilik ve Zaman-İmge Sineması, Deniz Y. Berker
Sürrealizm ve Roy Andersson’un
“Yaşayanlar” Üçlemesi, Gül Yaşartürk
Bilim Yoluyla İnşa Edilen “Kirli Şüphe”nin
Acımasız Müphemliği: Primer, Emre Doğan
Sinemada Felsefi Eleştiri ve Varoluşçuluk, Hakan Savaş
Filmde Zaman: Halef’in Sunduğu Zaman Öğesine Dair Bergson’un Zaman Felsefesi ve Deleuze’ün Kristal İmgesi Bağlamında Sorgulamalar, Berceste Gülçin Özdemir