Sinemasal 03 “Yeni”

Stok Kodu:
9786257030168
Boyut:
17x24
Sayfa Sayısı:
231
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-08
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%27 indirimli
200,00TL
146,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 17,84TL
Temin süresi 1-3 gündür.
9786257030168
922445
Sinemasal 03
Sinemasal 03 “Yeni”
146.00

Emre Yeksan
Yeniden Yeni

Sertaç Koyuncu
Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)

M. Ceren Arslan
Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm'in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu

Sena Kürklü
Klasik'ten Yeni'ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği

Fredrik Gustafsson
Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi

Hüsamettin Çetinkaya
Öznellik Üretimi ve ‘Julia'nın Atlıkarıncası'

Murat Can Yağbasan
Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması

Zehra Cerrahoğlu
Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)

Elif Feyza Demir
Monos'ta Bergsoncu Zaman ve Süre

Utkan Olcay
‘Simgesel Değiş Tokuş' ve ‘Simülasyon Kuramı' Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma

Sevinç Karataş
Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi

İdil Koçuşağı
Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu

Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine

Emre Yeksan
Yeniden Yeni

Sertaç Koyuncu
Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)

M. Ceren Arslan
Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm'in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu

Sena Kürklü
Klasik'ten Yeni'ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği

Fredrik Gustafsson
Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi

Hüsamettin Çetinkaya
Öznellik Üretimi ve ‘Julia'nın Atlıkarıncası'

Murat Can Yağbasan
Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması

Zehra Cerrahoğlu
Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)

Elif Feyza Demir
Monos'ta Bergsoncu Zaman ve Süre

Utkan Olcay
‘Simgesel Değiş Tokuş' ve ‘Simülasyon Kuramı' Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma

Sevinç Karataş
Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi

İdil Koçuşağı
Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu

Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat