“Sır tutmak mı daha çok acıtır, sır söylemek mi?”
Feminist distopyası Dünyanın Sonundayız'ladikkatleri çeken, Ateşten Çıkan Kız romanıyla birşiddet mağdurunun hikâyesini anlatan Lidia
Yuknavitch, Sınır'daki öykülerinde yine tabularıyıkmaya devam ediyor.
Toplumun belirli sınırlarının uçlarında ya daötesinde yaşayan kahramanların kol gezdiği buderleme, sevgiyle dolu olduğu kadar şiddet ve
ıstırapla da dolu hayatlardan kesitler sunuyor.
Yuknavitch bazen gerçekçi bazen de gerçeküstü birçerçevede kurguladığı öyküleriyle, toplumtarafından susturulan ve dışlanan kahramanların sesi oluyor.
“Sır tutmak mı daha çok acıtır, sır söylemek mi?”
Feminist distopyası Dünyanın Sonundayız'ladikkatleri çeken, Ateşten Çıkan Kız romanıyla birşiddet mağdurunun hikâyesini anlatan Lidia
Yuknavitch, Sınır'daki öykülerinde yine tabularıyıkmaya devam ediyor.
Toplumun belirli sınırlarının uçlarında ya daötesinde yaşayan kahramanların kol gezdiği buderleme, sevgiyle dolu olduğu kadar şiddet ve
ıstırapla da dolu hayatlardan kesitler sunuyor.
Yuknavitch bazen gerçekçi bazen de gerçeküstü birçerçevede kurguladığı öyküleriyle, toplumtarafından susturulan ve dışlanan kahramanların sesi oluyor.