Heykel, şiir ve oyun yazarlığıyla başlayan kariyerin ardından, tek kişilik gösterileriyle dramatik anlatım biçimlerini bir araya getirerek çalışmalarını sürdüren Kıvanç Nalça dan dört yeni oyun. Kaos'uruk Şehrinin Duvara Kralı ya da Etika,
Gılgamış’tan beri insanlık tarihimizin felsefesini, etik ve estetik değerlerini alegorik bir anlatımla ve yazarımızın oyunlarında karşılaştığımız simgesel biçimde ele alıyor.
Yunus Bir Söz Söylemiş Hiçbir Söze Benzemez,
Meddah Kıvanç Nalçanın Türkiye’de ve Avrupa’da tek kişilik oyun olarak oynadığı ve yüzlerce kez sahnelediği oyun.
“200”,
Yunus Emre’nin Tasavvufi anlayışını, absürt bir biçimde bambaşka bir dille günümüz seyircisine sunuyor.
Eski Portreler,
Yirmi beş yıldır Türkiye’de Radyo Dramanlarına imza atan Kıvanç Nalça’nın gençlik yıllarında yazdığı ilk radyo oyunu.
Esin Öner Nalça
Heykel, şiir ve oyun yazarlığıyla başlayan kariyerin ardından, tek kişilik gösterileriyle dramatik anlatım biçimlerini bir araya getirerek çalışmalarını sürdüren Kıvanç Nalça dan dört yeni oyun. Kaos'uruk Şehrinin Duvara Kralı ya da Etika,
Gılgamış’tan beri insanlık tarihimizin felsefesini, etik ve estetik değerlerini alegorik bir anlatımla ve yazarımızın oyunlarında karşılaştığımız simgesel biçimde ele alıyor.
Yunus Bir Söz Söylemiş Hiçbir Söze Benzemez,
Meddah Kıvanç Nalçanın Türkiye’de ve Avrupa’da tek kişilik oyun olarak oynadığı ve yüzlerce kez sahnelediği oyun.
“200”,
Yunus Emre’nin Tasavvufi anlayışını, absürt bir biçimde bambaşka bir dille günümüz seyircisine sunuyor.
Eski Portreler,
Yirmi beş yıldır Türkiye’de Radyo Dramanlarına imza atan Kıvanç Nalça’nın gençlik yıllarında yazdığı ilk radyo oyunu.
Esin Öner Nalça