“Evrende insanın konumu tuhaftır: Sürekli konuşmak, sormak, cevap almak ister insan. Sorularına evrenden bir karşılık gelmezse, o zaman vay o evrenin haline!.. Evrenden, anlamlandırabileceği açık bir cevap alamadığında ya evreni ya da kendi kendini yok etmeye meyillidir o zaman.”
Mısır'ın dünya çapındaki oyun yazarıTevfik el-Hakim'in “irrasyonelin tiyatrosu” diye adlandırdığı; hem felsefi ve psikolojik zenginlikler taşıyan hem de polisiye keşifler yaşatan; edebiyatın canlı, dinamik, takdire şayan metniTrendeki DervişNabi Avcı çevirisiyle…
“Evrende insanın konumu tuhaftır: Sürekli konuşmak, sormak, cevap almak ister insan. Sorularına evrenden bir karşılık gelmezse, o zaman vay o evrenin haline!.. Evrenden, anlamlandırabileceği açık bir cevap alamadığında ya evreni ya da kendi kendini yok etmeye meyillidir o zaman.”
Mısır'ın dünya çapındaki oyun yazarıTevfik el-Hakim'in “irrasyonelin tiyatrosu” diye adlandırdığı; hem felsefi ve psikolojik zenginlikler taşıyan hem de polisiye keşifler yaşatan; edebiyatın canlı, dinamik, takdire şayan metniTrendeki DervişNabi Avcı çevirisiyle…