"Beyazın masum ve bir o kadar da saf bir güzelliğe sahip olduğunun bir yanılgıdan öteye gitmediğini fark eden olmuş mudur? Ya da yasın rengi siyahın aksine, mutluluğu simgelediğini düşündüğümüz beyazın aslında sanıldığı kadar masum olmadığını?
Peki renklerin arka yüzü?
Hiç gören olmuş mudur renklerin arka yüzünü? Beyazın, gelinlik olduğu gibi mezara koyan da olduğunu neden kimse görmez?"Hayata tutunmaya çalışan gencecik bir kız Destina… Sağlık sorunlarının yanında, bozulan psikolojisinin ona oynadığı oyunlarla boğuşan Destina, kendi dertlerinin yanında yüz yıllık tarihin yükünü de sırtlanır.
Nurgül Çelebi, "Yarına Dokunmak"ta Destina'nın gözlerinden, herkesin görmezden gelmeyi seçtiği Seyfo Katliamı'nı anlatıyor. Yaşadığımız güne, dünün gölgesiyle bakan bir hikaye…
"Beyazın masum ve bir o kadar da saf bir güzelliğe sahip olduğunun bir yanılgıdan öteye gitmediğini fark eden olmuş mudur? Ya da yasın rengi siyahın aksine, mutluluğu simgelediğini düşündüğümüz beyazın aslında sanıldığı kadar masum olmadığını?
Peki renklerin arka yüzü?
Hiç gören olmuş mudur renklerin arka yüzünü? Beyazın, gelinlik olduğu gibi mezara koyan da olduğunu neden kimse görmez?"Hayata tutunmaya çalışan gencecik bir kız Destina… Sağlık sorunlarının yanında, bozulan psikolojisinin ona oynadığı oyunlarla boğuşan Destina, kendi dertlerinin yanında yüz yıllık tarihin yükünü de sırtlanır.
Nurgül Çelebi, "Yarına Dokunmak"ta Destina'nın gözlerinden, herkesin görmezden gelmeyi seçtiği Seyfo Katliamı'nı anlatıyor. Yaşadığımız güne, dünün gölgesiyle bakan bir hikaye…